Ik heb geprobeerd uit te zoeken hoe Black RS'en zijn gemaakt, maar ik heb ook geen online site of iets dergelijks gezien voor het totale aantal gemaakte RS'en. Heeft iemand een idee hoeveel er in de VS zijn of zijn gemaakt?
Ik heb geprobeerd uit te zoeken hoe Black RS's zijn gemaakt, maar ik heb ook geen online site of iets dergelijks gezien voor het totale aantal gemaakte RS's. Iemand een idee hoeveel er in de VS zijn of zijn gemaakt?
Dus geloof je dan niet 34.034?Ik herinner me die Jalopnik-thread.... David Tracy zei dat het totale aantal van de FSA ongeveer 27.000 was.... dus dat is tot en met het grootste deel van de productie van 2017.
Dus 27.000 + een beetje in 2017 + alle van 2018. Ik gok ongeveer 30.000 plus misschien nog eens 10.000 voor 2018?
Heb gisteren ook mijn plaat gekregen, #502/1000 voor de goede orde...Heb ook mijn buildnummer en datum van Boerni gekregen, 60/1000 voor mijn 18 limited RS.
Er zijn andere markten dan de VS en Canada. Verbazingwekkend, ik weet het, maar er is de rest van de wereld, inclusief het land waar de dingen daadwerkelijk worden gemaakt.Hier is de "echte" data rechtstreeks van Ford.
View attachment 364987