Ford Focus RS Forum banner
421 - 440 of 590 Posts
Ciekawe. Czy podali powód?

Używam mieszanki 50/50 i wstrzykuję około 12 cali od korpusu przepustnicy. Moim głównym celem było radzenie sobie z upalną pogodą, którą mam przez większość roku.

Większe turbo pomogło, ponieważ z turbosprężarką oem pamiętam, że było wolno, gdy temperatury wynosiły od 40 do 45 stopni Celsjusza

Z większym turbo też jest różnica, ale nie tak źle.
Tak, tuneplus wymaga dyszy 6 cali od korpusu przepustnicy, w przeciwnym razie uważają, że nie uzyskasz spójnej mieszanki/atomizacji
 
  • Like
Reactions: mexrs
Ciekawe. Czy podali powód?

Używam mieszanki 50/50 i wtryskuję około 12 cali od korpusu przepustnicy. Moim głównym celem było poradzenie sobie z upalną pogodą, którą mam przez większość roku.

Większe turbo pomogło, ponieważ z turbosprężarką oem pamiętam, że było wolno, gdy temperatury wynosiły od 40 do 45 stopni Celsjusza

Z większym turbo też jest różnica, ale nie tak źle.
Mogę tylko założyć, że nie gwarantuje to wystarczającego wymieszania, aby równomiernie przepływać przez cylindry wtryskiwane tak blisko. Jak to skonfigurowałeś 12 cali dalej? Dodałeś króciec do rur?
 
Discussion starter · #423 ·
Mogę jedynie założyć, że nie gwarantuje to wystarczającego wymieszania, aby płynnie przepływało przez cylindry wtryskiwane tak blisko. Jak skonfigurowałeś to 12 cali dalej? Dodałeś króciec do rur?
Tak, użyłem króćca przyspawanego do rury ładującej ets.

Miałem również możliwość dodania do węża silikonowego za pomocą specjalnego adaptera firmy aquamist.

 
Adapter aquamist to droga, którą wybieram
 
Discussion starter · #425 ·
Minęło trochę czasu, odkąd zaktualizowałem.

Moje strojenie pompy gazu zostało zakończone i osiąga około 28 psi. Następnie rozpoczęliśmy strojenie wmi i zauważyłem nadmierny przedmuch w silniku od odpowietrznika pokrywy zaworów do catchcan radium. Zauważam to tylko przy wysokim doładowaniu i nie dzieje się to podczas normalnej jazdy i pozostawania poniżej określonych poziomów doładowania. Jeśli zrobię 3 przejazdy WOT, napełniam ponad połowę puszki.

To nie jest zawór PCV, sprawdziłem to, a także używam płyty przegrody Radium i ich zaworu pcv. Może jeśli użyję drugiego portu na płycie przegrody Radium, mogę uzyskać więcej odpowietrzania pod doładowaniem i rozwiązać problem przedmuchu.

Brak dymu na biegu jałowym
Brak dymu podczas zwiększania obrotów silnika
Brak utraty płynu chłodzącego
Brak oleju z bagnetu po wyjęciu
Olej wygląda dobrze

Myślę, że ten problem zaczął się wcześnie, ale w tamtym czasie używałem niższych map doładowania i nie było to tak zauważalne przy niższych poziomach doładowania. Kiedy dotarłem do podwójnego portu wastegate i zwiększyłem psi, przedmuch był bardziej zauważalny. Wcześniej zacząłem widzieć olej na odpowietrzanej pokrywie wlewu upr i założyłem, że zawodzi... teraz wierzę, że to był tylko wczesny objaw czegoś.

Uważam, że to zaczęło się wcześnie, ponieważ również wcześnie (we wcześniejszych postach) miałem wyciek pompy próżniowej, który nie uszczelniał się między pompą a głowicą cylindrów oraz wyciek obudowy hpfp do głowicy cylindrów, który został zainstalowany przez esslinger. Zaczęło przeciekać po kilku miesiącach. Kilka nieudanych prób z nowymi uszczelkami i aby naprawić oba, użyłem nowych uszczelek i trochę PERMATEX "BLACK STUFF" na powierzchni obręczy jako drugą uszczelkę. Sprawdziło się doskonale. Myślę, że wyciek był ciśnieniem w skrzyni korbowej.

Mój silnik Esslinger Engineering ma przejechane tylko 3000 mil i zrobiłem test kompresji i zrobię test szczelności w ciągu tygodnia, a następnie będę mógł udostępnić wyniki.

Jeśli jest źle, skończę z tym.
 
Doświadczam również nadmiaru oleju w moim catch can, kiedy wciskam gaz do dechy, wydobywają się kłęby dymu. Mam płytę mountune z catch canami radium. Obecnie jeżdżę z ciśnieniem około 28-29 psi.
 
Discussion starter · #427 ·
Doświadczam również nadmiaru oleju w moim zbiorniku, kiedy wciskam gaz do dechy, wydobywają się obłoki dymu. Mam płytę mountune z zbiornikami Radium. Obecnie jeżdżę z ciśnieniem około 28-29 psi
Silnik zbudowany?

Obłok dymu to olej uciekający ze zbiornika. Jeśli odpowietrzysz rurę, która idzie do rury dolotowej, w dużej butelce z otworami u góry i uszczelnisz otwór w rurze dolotowej, nie będzie już dymu.

Otrzymasz kilka kodów błędów z powodu niepodłączonego czujnika. Ale ten test to udowodni
 
Niefortunne niepowodzenia Twojej budowy wydają się naprawdę demotywujące i jestem tylko obserwatorem.
Choć RS jest fajny, wszystko, co wiąże się z wbudowanym silnikiem lub jego wspierającymi modyfikacjami, wydaje się być studnią bez dna i nie warte zachodu, chyba że lubisz podpalać gotówkę.
Wygląda na to, że jeśli chcesz więcej mocy niż oferuje tuning, powinieneś kupić coś, co generuje liczby, których szukasz z fabryki.
 
Discussion starter · #430 ·
Co dostałeś? Kto robi tuning (tylko z ciekawości

Pojedynczy czy podwójny, a jeśli podwójny, to który? Ciekawi mnie również, kto robi mapowanie i czy używasz specjalnego paliwa (e-coś, aux lub WI/WMI)
Stratified Auto tune, więcej na ten temat później.

Test kompresji wykazał, że 2 i 3 miały mniej niż 1 i 4, ALE nie uruchomiłem silnika do temperatury roboczej przed tym testem, tylko uruchomiłem go, aby zużyć paliwo w przewodzie po wyjęciu bezpiecznika.

Wyobrażam sobie, że pierścienie i kute tłoki nie uszczelniły się tak dobrze z powodu braku doprowadzenia silnika do temperatury roboczej, a także profil krzywki może wpływać na test kompresji.

Zatem test szczelności w ten weekend, ponieważ nie mogłem dostać testera szczelności i musiałem go kupić 🤷 przybywa dzisiaj.


Twoje niefortunne niepowodzenia wydają się naprawdę demotywujące, a ja jestem tylko obserwatorem.
Jakkolwiek zabawny jest RS, wszystko, co wiąże się z zbudowanym silnikiem lub jego wspierającymi modami, wydaje się być tylko studnią bez dna i nie warte zachodu, chyba że lubisz podpalać gotówkę.

Wygląda na to, że jeśli chcesz więcej mocy niż oferuje tuning, powinieneś kupić coś, co generuje liczby, których szukasz z fabryki.
Właściwie to mój wniosek 🤣 Powiedzieli, że teraz trzeba płacić, wierzę.

To jednak samochód hobbystyczny. Nauczyłem się też wiele, bawiąc się nim. Więc wszystko było cennym doświadczeniem.

Mam nadzieję, że test szczelności jest dobry i po prostu dodam odpowietrzoną nasadkę, której się pozbyłem i może jakąś inną konfigurację, jak widziałem tutaj

 
wszystko, co dotyczy zbudowanego silnika
Rzeczywistość jest taka, że zbudowanie solidnego silnika kosztuje znacznie więcej, niż typowy entuzjasta jest skłonny lub w stanie zapłacić.

Silnik rajdowy 2.0L o mocy 300 KM oparty na produkcji kosztuje około 50 000 USD bez akcesoriów i potrzebuje około 20 000 USD na koszty odbudowy co 1500 km (900 mil) lub więcej. Połowa początkowych kosztów i kosztów odbudowy to jakość wykonania. Następnie możesz dodać kolejne dobre 40 000 USD za turbosprężarkę, kolektory, zarządzanie silnikiem, wiązkę przewodów... niektóre samochody nie mogą jeździć bez sprowadzenia inżyniera.

Dzięki gotowym opcjom na rynku wtórnym dostajesz to, za co płacisz. Albo pozostań seryjny, albo zbuduj go sam lub z pomocą zaufanego przyjaciela, zmontuj go ostrożnie i nie licz swojego czasu.
 
Discussion starter · #432 ·
Albo pozostań oryginalny, albo zbuduj go sam lub z pomocą zaufanego przyjaciela, zmontuj go ostrożnie i nie licz swojego czasu.
To dlatego wybrałem silnik z Esslinger Engineering, renomowanego warsztatu, aby nie sprawiał mi wielu kłopotów, ale... cóż, znowu mam problemy. Są zbyt dumni ze swoich konstrukcji, by w ogóle brać pod uwagę możliwość, że zawiodły.
 
Discussion starter · #433 · (Edited)
Zrobiłem dziś test szczelności i test kompresji kilka dni temu, ale kiedy robiłem test kompresji kilka dni temu, nie był w pełni rozgrzany, więc ignoruję te wartości.

Powtórzyłem dziś test szczelności dwa razy, żeby mieć pewność co do wyników. Będę musiał zdjąć głowicę i wymienić uszczelkę głowicy. Obecna uszczelka głowicy to uszczelka głowicy Pro Seal.

5000 km na silniku, który nie był katowany, nigdy się nie przegrzał. Skontaktowałem się z użytkownikiem Facebooka, który miał silnik od nich w Mustangu i uszczelka głowicy wybuchła w ciągu pierwszego roku. Nie wiem, ile użytkownik naciskał, zapytam. Ile WHP mógłbym potencjalnie uzyskać na 91 OCT Tune, żeby ją wysadzić? Nie sądzę, żeby ponad 440ish

Cylinder 1Cylinder 2Cylinder 3Cylinder 4[/TD>
Testowane z 75 PSITestowane z 75 PSI[/TD>
[TD]Testowane z 75 PSI[/TD>
[TD]Testowane z 75 PSI[/TD>
Utrzymano 66 PSI[/TD>
[TD]Utrzymano 40 PSI[/TD>
[TD]Utrzymano 63 PSI[/TD>
[TD]Utrzymano 68 PSI[/TD>
12% strata[/TD>
[TD]46,6% strata[/TD>
[TD]16 % strata[/TD>
[TD]9,33 % strata[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]

Wideo płynu chłodzącego na cylindrze 2 leak down:[/B>


Boreskop:[/B>

Kupiłem nawet Boreskop i sprawdziłem wszystkie cylindry, tłoki i uszczelkę w zeszłym tygodniu. W cylindrze 2 zobaczyłem to, co sprawiło, że podejrzewałem problem z uszczelką głowicy, jak widać na tym zdjęciu:

349411


Nie mogłem powiedzieć, że mam problem, ponieważ wciąż mam płyn chłodzący i nie dymi. Jedynym powodem, dla którego to znalazłem, jest przedmuch, który zbierałem z odmy pokrywy zaworów CCV catch can podczas robienia logowania danych WOT 3. biegu przy 28-29 psi. Potem jeździłem i trzymałem się z dala od pełnego doładowania i nie zbierałem przedmuchu.

Więc, jak fajne jest to, co następuje? :D Myślę, że warto zdjąć głowicę i założyć nową uszczelkę głowicy i zrobić test szczelności na tym cylindrze po jej wymianie.

Poinformowałem Esslingera i właśnie powiedziano mi, że muszę wymienić uszczelkę głowicy, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom. Nie skomentowali niczego na temat % strat na innych cylindrach.

Jeśli spojrzę na jasną stronę, zdecydowanie nauczyłem się dużo, pracując nad samochodem! Dużo cennego doświadczenia praktycznego.
 
Rzeczywiście... brzmi jakbyś dużo się nauczył, w pozytywny sposób.

Miałem e30 m3, który miał silnik odbudowywany 3 razy... i wciąż zjadał uszczelki głowicy. Posiadałem ten samochód przez 5 lat i mogłem nim jeździć łącznie przez 6 miesięcy. Więc czuję twój ból, bracie.

Czyli Esslinger nawet nie chce teraz spojrzeć na silnik?

Czy możesz wrócić do standardowego dolnego bloku/turbo i używać wtrysku metanolu i cieszyć się samochodem w tym ustawieniu?
 
Zrobiłem dziś test szczelności i test kompresji kilka dni temu, ale kiedy robiłem test kompresji kilka dni temu, nie był w pełni rozgrzany, więc ignoruję te wartości.

Powtórzyłem test szczelności dwa razy dzisiaj, aby mieć pewność co do liczb. Będę musiał zdjąć głowicę i wymienić uszczelkę głowicy. Obecna uszczelka głowicy to uszczelka głowicy Pro Seal.

5000 km na silniku, który nie był katowany, nigdy się nie przegrzał. Skontaktowałem się z użytkownikiem Facebooka, który miał silnik od nich w Mustangu i uszczelka głowicy wybuchła w ciągu pierwszego roku. Nie wiem, ile użytkownik naciskał, zapytam. Ile WHP mógłbym potencjalnie uzyskać na 91 OCT Tune, żeby to wysadzić? Nie sądzę, żeby ponad 440ish

Cylinder 1[/TD>
[TD]Cylinder 2[/TD>
[TD]Cylinder 3[/TD>
[TD]Cylinder 4[/TD>
Testowane z 75 PSI[/TD>
[TD]Testowane z 75 PSI[/TD>
[TD]Testowane z 75 PSI[/TD>
[TD]Testowane z 75 PSI[/TD>
Utrzymano 66 PSI[/TD>
[TD]Utrzymano 40 PSI[/TD>
[TD]Utrzymano 63 PSI[/TD>
[TD]Utrzymano 68 PSI[/TD>
12% strata[/TD>
[TD]46,6% strata[/TD>
[TD]16% strata[/TD>
[TD]9,33% strata[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]

Wideo z płynu chłodzącego na cylindrze 2 podczas testu szczelności:[/B>


Boreskop:[/B>

A nawet kupiłem Boreskop i sprawdziłem wszystkie cylindry, tłoki i uszczelkę w zeszłym tygodniu. W cylindrze 2 zobaczyłem to, co skłoniło mnie do podejrzenia problemu z uszczelką głowicy, jak widać na tym zdjęciu:

View attachment 349411

Nie mogłem powiedzieć, że mam problem, ponieważ wciąż mam płyn chłodzący i nie dymi. Jedynym powodem, dla którego to znalazłem, jest przedmuch, który zbierałem z odmy pokrywy zaworów CCV podczas logowania danych WOT na 3. biegu przy 28-29 psi. Potem jeździłem i nie wchodziłem w pełne doładowanie i nie zbierałem przedmuchu.

Więc, jak zabawne jest to, co następuje? :D Myślę, że warto zdjąć głowicę i założyć nową uszczelkę głowicy i wykonać test szczelności na tym cylindrze po jej wymianie.

Poinformowałem Esslingera i właśnie powiedziano mi, że muszę wymienić uszczelkę głowicy, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom. Nie skomentowali niczego na temat % strat na innych cylindrach.

Jeśli spojrzę na jasną stronę, zdecydowanie nauczyłem się dużo, pracując nad samochodem! Dużo cennego praktycznego doświadczenia.

Obwiniam nadmierne ciepło dopuszczone przez głowicę, która musi chłodzić coraz wyższe temperatury EG i tworzy jeszcze większe ciśnienie wsteczne z restrykcyjnymi turbosprężarkami twin scroll z małym kołnierzem, BMW zmieniło swój projekt z tego samego powodu (S. Papadakis mówi o tym w jednym ze swoich filmów) #TeamPorted4port!!! Masz blok 2.0 czy 2.3 open deck? Ulepszony termostat, chłodnica, chłodnice oleju?? Jak gorąco jest tam, gdzie jesteś w Meksyku??? Pomyślałbyś, że ten silnik trzymałby się razem o wiele lepiej, pochodząc od renomowanego producenta, wydają się robić sporą ilość wolumenu, obserwując ich Facebooka i ilość wysyłanych silników; twoja budowa nie powinna być niczym szczególnym... (typowy obróbka mechaniczna itp.). Co na to Stratified???
 
Zrobiłem dziś test szczelności i test kompresji kilka dni temu, ale kiedy robiłem test kompresji kilka dni temu, nie był w pełni rozgrzany, więc zignorowałem te wartości.

Powtórzyłem dziś test szczelności dwukrotnie, aby mieć pewność co do liczb. Będę musiał zdjąć głowicę i wymienić uszczelkę głowicy. Obecna uszczelka głowicy to uszczelka głowicy Pro Seal.

5000 km na silniku, który nie był katowany, nigdy się nie przegrzał. Skontaktowałem się z użytkownikiem Facebooka, który miał od nich silnik w Mustangu i uszczelka głowicy wybuchła w ciągu pierwszego roku. Nie wiem, ile użytkownik naciskał, zapytam. Ile WHP mógłbym potencjalnie uzyskać na 91 OCT Tune, żeby to wysadzić? Myślę, że nie ponad 440ish

Cylinder 1[/TD>
[TD]Cylinder 2[/TD>
[TD]Cylinder 3[/TD>
[TD]Cylinder 4[/TD>
[TD]

[TD>Testowane z 75 PSI[/TD>
[TD>Testowane z 75 PSI[/TD>
[TD>Testowane z 75 PSI[/TD>
[TD>Testowane z 75 PSI[/TD>

[TD>Utrzymano 66 PSI[/TD>
[TD>Utrzymano 40 PSI[/TD>
[TD>Utrzymano 63 PSI[/TD>
[TD>Utrzymano 68 PSI[/TD>

[TD>12% strata[/TD>
[TD>46,6% strata[/TD>
[TD>16 % strata[/TD>
[TD>9,33 % strata[/TD>

Wideo płynu chłodniczego podczas testu szczelności cylindra 2:[/B>


Boreskop:[/B>

Kupiłem nawet Boreskop i sprawdziłem wszystkie cylindry, tłoki i uszczelnienie uszczelki w zeszłym tygodniu. W cylindrze 2 zobaczyłem to, co skłoniło mnie do podejrzenia problemu z uszczelką głowicy, jak widać na tym zdjęciu:

View attachment 349411

Nie mogłem powiedzieć, że mam problem, ponieważ wciąż mam płyn chłodniczy i nie dymi. Jedynym powodem, dla którego to znalazłem, jest przedmuch, który zbierałem z odmy pokrywy zaworów CCV, podczas gdy robiłem logowanie danych WOT na 3. biegu przy 28-29 psi. Potem jeździłem i trzymałem się z dala od pełnego doładowania i nie zbierałem przedmuchu.

Więc, jak zabawne jest to, co następuje? :D Myślę, że warto zdjąć głowicę i założyć nową uszczelkę głowicy i zrobić test szczelności na tym cylindrze po jej wymianie.

Poinformowałem Esslingera i właśnie powiedziano mi, że muszę wymienić uszczelkę głowicy, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom. Nie skomentowali nic na temat % strat na innych cylindrach.

Jeśli spojrzę na jasną stronę, zdecydowanie dużo się nauczyłem, pracując nad samochodem! Dużo cennego praktycznego doświadczenia.

Widzę sporo pionowych śladów. Przedmuch to ciśnienie spalania przedostające się przez pierścienie i do skrzyni korbowej, uszczelka głowicy może być całkowicie niewinna.

Możesz zdjąć miskę olejową i zajrzeć od spodu. Jest to stosunkowo łatwe do zrobienia, zrobiłem to dwa razy. To znacznie mniej pracy i znacznie tańsze niż zdejmowanie głowicy, dosłownie 15-20 minut na zdjęcie i tylko kilka dolarów na uszczelniacze i środki czyszczące.

Najbardziej irytującą częścią jest czyszczenie RTV po stronie bloku i po stronie miski, to godzina z odrobiną środka do czyszczenia hamulców 3M i odrobiną scotch brite, aby wykonać dobre czyszczenie, a następnie kolejne 20 minut, aby to założyć.

Użyłem Permatex Ultra Synthetic do miski olejowej, wymaga to 24 godzin przed napełnieniem olejem. Brak wycieków u mnie.

Sprawdź dysze olejowe i osłony tłoków.
 
Discussion starter · #437 ·
Rzeczywiście... brzmi jakbyś się dużo nauczył, w pozytywny sposób.

Miałem e30 m3, który miał silnik przebudowywany 3 razy... i wciąż zjadał uszczelki głowicy. Posiadałem ten samochód przez 5 lat i mogłem nim jeździć łącznie 6 miesięcy. Więc czuję twój ból, bracie.

Czyli Esslinger nawet nie chce spojrzeć na silnik?

Czy możesz wrócić do standardowego dolnego bloku/turbo i uruchomić wtrysk metanolu i cieszyć się samochodem w takim ustawieniu?
Esslinger jest bardzo daleko i w innym kraju. Jestem prawie pewien, że byliby zainteresowani, gdybym był w Kalifornii, ale tutaj... zdecydowanie nie mogę nic odesłać. Po prostu nie byłoby warto. Mogliby przynajmniej powiedzieć, wyślemy ci uszczelkę głowicy lub cokolwiek. Ale odpowiadając na twoje pytanie, nie, nic.

Warsztat, do którego zwykle chodzę, powiedział, że mają dużo czasu w nadchodzącym miesiącu i możemy go rozebrać i zrobić to spokojnie, bez stresu. Więc zamówię części i przygotuję się do nauki więcej o silnikach. Tym razem wymiana uszczelki głowicy lol Moja żona wciąż mówi mi, żebym się tego pozbył. Nawet mój 9-latek, ale nie mogę haha Może po założeniu uszczelki głowicy i zakończeniu strojenia wmi.

Może po prostu nie jestem przeznaczony do posiadania Focusa RS o dużej mocy i jakaś boska siła wciąż przerywa budowę, żebym nie doszedł do tego punktu. 🤷‍♂️


Obwiniam nadmierne ciepło dopuszczane przez głowicę, która musi chłodzić wciąż rosnące temperatury EG i tworzy jeszcze większe ciśnienie zwrotne z restrykcyjnymi turbosprężarkami twin scroll z małym kołnierzem, BMW zmieniło swój projekt z tego samego powodu (S. Papadakis mówi o tym w jednym ze swoich filmów) #TeamPorted4port!!! Czy masz blok 2.0 czy 2.3 open deck? Ulepszony termostat, chłodnica, chłodnice oleju?? Jak gorąco jest tam, gdzie jesteś w Meksyku??? Pomyślałbyś, że ten silnik utrzymałby się o wiele lepiej, pochodząc od renomowanego producenta, wydają się robić dużą ilość objętości, obserwując ich Facebooka i ilość silników, które wysyłają; twoja budowa nie powinna być niczym szczególnym...(typowy obróbka mechaniczna itp.). Co na to Stratified???
Być może, dało mi to do myślenia, czy może spadek doładowania, który miałem, był wyciekiem z cylindra do zbiornika płynu chłodzącego... i twinport nie był potrzebny... tylko myśl.

Mam blok 2L (wierzę, że to był blok fusion) rozwiercony do 2.3... Mam chłodnicę oleju mishimoto, ale standardową chłodnicę i termostat. Pogoda robi się gorąca latem, ale przez ostatnie 6 miesięcy około 30C wysoko, 24C nisko i sporadycznie 20C max i 14C nisko. Widzę, dokąd zmierzasz, ale:

1- Samochód nigdy się nie przegrzał
2- Głównie jazda po mieście na krótkich dystansach
3- Nigdy go nie nadużywałem
4- Zawsze pilnowałem wskaźnika oleju i wskaźnika płynu chłodzącego. Żaden z nich nigdy nie przekroczył połowy, nawet do połowy.

Wysłałem dziś e-mail do Stratified, ale czekam od 1 lutego na ostatniego e-maila, którego wysłałem 🙁

Jeśli chodzi o budowę, wymienię uszczelkę głowicy i powtórzę test szczelności na cyl. 2 i cyl. 3. Kiedy zgłosiłem problem z przedmuchem z odpowietrznika pokrywy zaworów do mojego catchcanu za każdym razem, gdy robiłem WOT i pusto, gdy nie robiłem wot i mniejsze doładowanie, Esslinger powiedział mi: "Nigdy nie widziałem, żeby pierścienie uszczelniały przy niskim doładowaniu, a nie przy wysokim, bez innej przyczyny". Więc teraz, kiedy zrobiłem test szczelności i znalazłem problem z uszczelką głowicy cyl. 2, może to, co powiedzieli, ma sens 🤷‍♂️, sposób, aby się dowiedzieć, zdjąć głowicę i wymienić uszczelkę głowicy.


Widzę sporo pionowych śladów. Przedmuch to ciśnienie spalania przedostające się przez pierścienie do skrzyni korbowej, uszczelka głowicy może być całkowicie niewinna.

Możesz zdjąć miskę olejową i zajrzeć od spodu. Jest to stosunkowo łatwe do zrobienia, zrobiłem to dwa razy. To znacznie mniej pracy i znacznie tańsze niż zdejmowanie głowicy, dosłownie 15-20 minut na zdjęcie i tylko kilka dolarów na uszczelniacze i środki czyszczące.

Najbardziej irytującą częścią jest czyszczenie RTV po stronie bloku i po stronie miski, zajmuje to godzinę z odrobiną 3M brake cleaner i trochę scotch brite, aby wykonać dobre czyszczenie, a następnie kolejne 20 minut, aby to założyć.

Użyłem Permatex Ultra Synthetic do miski olejowej, wymaga to 24 godzin przed napełnieniem olejem. U mnie nie ma wycieków.

Sprawdź dysze olejowe i fartuchy tłoków.
Uszczelka głowicy zdecydowanie przecieka, bo inaczej nie miałbym ciśnienia idącego do zbiornika płynu chłodzącego, jak w dwóch filmach, które udostępniłem w poprzedniej wiadomości. Pionowe ślady widoczne podczas inspekcji endoskopowej mogą być również tylko oznaczeniami, a nie rzeczywistymi zadrapaniami na powierzchni. To również pokazałem Esslingerowi i nie zrobili żadnej uwagi na ten temat. Również endoskop miał dość dobrą rozdzielczość i zbliżenia sprawiają, że rzeczy wyglądają na duże/gorsze niż mogą być.

Z pewnością wygląda na proste do zrobienia, jak mówisz (y), ale tak czy inaczej, głowica musi zostać zdjęta, aby wymienić uszczelkę głowicy w tym momencie.
 
Discussion starter · #438 ·
Esslinger, są bardzo daleko i w innym kraju. Jestem prawie pewien, że gdybym był w Kalifornii, byliby zainteresowani, ale tutaj... zdecydowanie nie mogę nic odesłać. Po prostu nie byłoby warto. Mogliby przynajmniej powiedzieć, wyślemy ci uszczelkę głowicy lub cokolwiek. Ale odpowiadając na twoje pytanie, nie, nic.

Warsztat, do którego zwykle chodzę, powiedział, że mają dużo czasu w nadchodzącym miesiącu i możemy go rozebrać i zrobić to spokojnie, bez stresu. Więc zamówię części i przygotuję się do nauki więcej o silnikach. Tym razem wymiana uszczelki głowicy lol Moja żona wciąż mówi mi, żebym się tego pozbył. Nawet mój 9-latek, ale nie mogę haha Może po tym, jak założę uszczelkę głowicy i skończę strojenie wmi.

Może po prostu nie jestem przeznaczony do posiadania Focusa RS o dużej mocy i jakaś boska siła wciąż przerywa budowę, żebym nie doszedł do tego punktu. 🤷‍♂️



Być może, skłoniło mnie do myślenia, czy może spadek doładowania, który miałem, wyciekał z cylindra do zbiornika płynu chłodzącego... a twinport nie był potrzebny.... tylko myśl.

Mam blok 2L (wierzę, że to był blok fusion) rozwiercony do 2.3... Mam chłodnicę oleju mishimoto, ale standardową chłodnicę i termostat. Latem robi się gorąco, ale w ciągu ostatnich 6 miesięcy około 30C wysoko, 24C nisko i sporadycznie 20C max i 14C nisko. Widzę, dokąd zmierzasz, ale:

1- Samochód nigdy się nie przegrzał
2- Głównie jazda po mieście na krótkich dystansach
3- Nigdy go nie nadużywałem
4- Zawsze pilnowałem wskaźnika oleju i płynu chłodzącego. Żaden nigdy nie przekroczył połowy, nawet do połowy.

Wysłałem dziś e-mail do stratified, czekam od 1 lutego na ostatniego e-maila, którego wysłałem 🙁

Jeśli chodzi o budowę, wymienię uszczelkę głowicy i powtórzę test szczelności na cylindrze 2 i cylindrze 3. Kiedy zgłosiłem problem z przedmuchem z odpowietrznika pokrywy zaworów do mojego catchcanu za każdym razem, gdy robiłem WOT i pusty, gdy nie robiłem WOT i mniejsze doładowanie, Esslinger powiedział mi: "Nigdy nie widziałem, żeby pierścienie uszczelniały przy niskim doładowaniu, a nie przy wysokim, bez innej przyczyny" Więc teraz, kiedy zrobiłem test szczelności i znalazłem problem z uszczelką głowicy cylindra 2, może to, co powiedzieli, ma sens 🤷‍♂️, jeden sposób, aby się dowiedzieć, zdjąć głowicę i wymienić uszczelkę głowicy.



Uszczelka głowicy na pewno ma wyciek, bo inaczej nie miałbym ciśnienia idącego do zbiornika płynu chłodzącego, jak w dwóch filmach, które udostępniłem we wcześniejszej wiadomości powyżej. Pionowe ślady widoczne podczas inspekcji endoskopowej mogą być również tylko oznaczeniami, a nie rzeczywistymi zadrapaniami na powierzchni. To też pokazałem Esslingerowi i nie zrobili żadnej uwagi na ten temat. Ponadto endoskop miał dość dobrą rozdzielczość i z bliska rzeczy wyglądają na duże/gorsze niż mogą być.

Z pewnością wygląda na proste do zrobienia, jak mówisz (y), ale tak czy inaczej, głowica musi zejść, aby wymienić uszczelkę głowicy w tym momencie.
Przeoczyłem część o nadmiernym ciśnieniu w zbiorniku wyrównawczym. Jeśli płyn chłodzący pachnie paliwem i spalinami, to tak, uszczelka głowicy może być uszkodzona.

Kiedy ponownie składasz, jest krytyczny obszar, w którym musisz umieścić dodatkowe RTV i to są dwa miejsca, w których głowica styka się z blokiem i przednią pokrywą.

Oryginalne instrukcje Forda mówiły, aby umieścić dodatkowe RTV na przedniej części silnika w tych dwóch miejscach przed ponownym zamontowaniem przedniej pokrywy, ale są nowsze instrukcje, które dodają RTV na samej uszczelce, dwie krople, w pobliżu krawędzi, ponownie w 3-kierunkowych miejscach, gdzie głowica-blok-przednia pokrywa się stykają. To tylko dodatkowe RTV w uszczelce, jest inny obraz dla RTV z przodu.

349447


Jeśli zdejmiesz głowicę, czeka cię dużo pracy. Dobrą rzeczą jest to, że usuniesz już 4 śruby miski olejowej podczas zdejmowania przedniej pokrywy, więc jest jeszcze łatwiej. Możesz wsunąć endoskop pod cylindry z otworu z przodu, ale o wiele łatwiej będzie po prostu zdjąć miskę i zajrzeć do każdego cylindra od dołu własnymi oczami. W moim silniku zbudowanym na rynku wtórnym spódnice tłoków kolidowały z dyszami olejowymi i wszystkie je połamały.
 
Discussion starter · #440 ·
Skontaktowałem się z użytkownikiem Facebooka, który miał od nich silnik w Mustangu i w ciągu pierwszego roku wybuchła mu uszczelka głowicy. Nie wiem, ile użytkownik naciskał, zapytam.
Otrzymałem odpowiedź od drugiej osoby, która miała silnik esslinger... "Nigdy nie skończył strojenia samochodu ani hamowni, podniósł głowicę podczas strojenia"


Przeoczyłem część o nadmiernym ciśnieniu w zbiorniku wyrównawczym. Jeśli płyn chłodniczy pachnie paliwem i spalinami, to tak, uszczelka głowicy może być uszkodzona.

Kiedy ponownie składasz, jest krytyczny obszar, w którym musisz włożyć dodatkowy RTV i to są dwa miejsca, w których głowica styka się z blokiem i przednią pokrywą.

Oryginalne instrukcje Forda mówiły, aby umieścić dodatkowy RTV z przodu silnika w tych dwóch miejscach, przed ponownym zamontowaniem przedniej pokrywy, ale są nowsze instrukcje, które dodają RTV na samej uszczelce, dwie krople, w pobliżu krawędzi, ponownie w 3-kierunkowych miejscach, w których głowica-blok-przednia pokrywa się stykają. To tylko dodatkowy RTV w uszczelce, jest inny obraz dla RTV z przodu.

View attachment 349447

Jeśli zdemontujesz głowicę, czeka Cię dużo pracy. Dobrą rzeczą jest to, że usuniesz już 4 śruby miski olejowej podczas demontażu przedniej pokrywy, więc jest to jeszcze łatwiejsze. Możesz przemycić zakres otworów pod cylindrami z otworu z przodu, ale o wiele łatwiej będzie po prostu zdjąć miskę i zajrzeć do każdego cylindra od spodu własnymi oczami. W moim silniku zbudowanym po rynku wtórnym spódnice tłoków zakłócały działanie dysz olejowych i wszystkie je zepsuły.
Dzięki, człowieku, na pewno się przyda!

Zdecydowanie zła uszczelka głowicy, w przeciwnym razie nie ruszyłaby się, gdy dodałem 75 psi powietrza do cylindra numer 2 w suwie sprężania.
 
421 - 440 of 590 Posts